Golden generation.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I opet smo tu.

Početna stranicaLatest imagesPretraľnikRegistracijaLogin

Harry Potter and the Half Blood Prince Movie

Go down 
+18
Ophigenia
Blue A. Underwood
Demetria D.
Pixie
Arien
Andrei Dimitrijev
Magenta.
Jake Rawn
Lily Doria Mist
Nicole Sawyer
Beatrice N. Bell
Abigail Black
Evan Riddle
Scarlett Speer
Claire
Edith Wyman
Lianne Thomas
Lana
22 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next
Autor/icaPoruka
Gost
Gost

Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Empty
PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 12:57 am

To sam i ja rekla. Totalno je bezveze lik ...
Bljack. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 39864
[Vrh] Go down
Lana

Lana

Broj postova : 670
Registration date : 15.08.2008

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:31 am

Ja ga se ni ne sjećam iz Reda Feniksa. confused
[Vrh] Go down
Lianne Thomas

Lianne Thomas

Broj postova : 493

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:33 am

E, da, Lana, malo si se zeznula.

Sirius se pojavljuje još jednom, u sedmom delu. I ubiću ih ako izrežu taj deo.

To je onaj deo, jedanaestogodišnjaci James, Snape i Sirius, i jedanaestogodišnjakinja Lily Evans, u Hogwarts Expressu - na putu za Hogwarts. To je u poglavlju kada Harry zaranja u Snapeova sećanja i saznaje da je on bio zaljubljen u njegovu majku. Inače, to je onaj deo kada se raspravljaju o domovima na Hogwartsu. Kao, kada James kaže da će biti u Gryffindoru, kao njegov otac, a Sirius kaže kako su svi njegovi bili u Slytherinu, ali da se on nada da će biti izuzetak. Pa kad Snape počne da priča kako je najbolja kuća Slytherin... I tako dalje.

E, neće mi taj deo odrezati.
[Vrh] Go down
Lana

Lana

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:36 am

Krivo si me shvatila. Ja sam rekla da se ne pojavljuje u 6. filmu, jer nigdje među likovima ne piše Sirius Black.
[Vrh] Go down
Lianne Thomas

Lianne Thomas

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:39 am

Aha, okej onda.

Mislila sam da si rekla u "više nikad" fazonu.
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:42 am

Nancy Hallow Deadhmort je napisao/la:

To je onaj deo, jedanaestogodišnjaci James, Snape i Sirius, i jedanaestogodišnjakinja Lily Evans, u Hogwarts Expressu - na putu za Hogwarts. To je u poglavlju kada Harry zaranja u Snapeova sećanja i saznaje da je on bio zaljubljen u njegovu majku. Inače, to je onaj deo kada se raspravljaju o domovima na Hogwartsu. Kao, kada James kaže da će biti u Gryffindoru, kao njegov otac, a Sirius kaže kako su svi njegovi bili u Slytherinu, ali da se on nada da će biti izuzetak. Pa kad Snape počne da priča kako je najbolja kuća Slytherin... I tako dalje.

I ne smeju ga odrezati. Ja cu ih pobiti sve ako ga odrezu. Strasno sam se bunila kad su za 5. deo filma odrezali deo gde je Ron trebao igrati metlboj. confused
[Vrh] Go down
Lianne Thomas

Lianne Thomas

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:47 am

Ma dobro, nisu mogli sve da spakuju. Ali u sedmi moraju, ionako će se snimati iz dva dela.
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 2:40 am

Naravno.
Can't wait it.
Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 426691
[Vrh] Go down
Nicole Sawyer

Nicole Sawyer

Broj postova : 70
Registration date : 18.08.2008

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 10:24 am

Jeste čule da će u šestom djelu biti sexa!!!! Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 888135
Baš se pitam ko s kim...
[Vrh] Go down
Beatrice N. Bell

Beatrice N. Bell

Broj postova : 605

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 11:33 am

Neće. Ni u knjizi ga nije bilo a neće ni u filmu. To je film za mlađu publiku. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 421616
[Vrh] Go down
http://tisucu-suncanih-dana.blog.hr
Lily Doria Mist

Lily Doria Mist

Broj postova : 563
Registration date : 17.08.2008

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:01 pm

Aaaawwww, Malfoy. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 888135

Nema nigdje Seamusa Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 81477
[Vrh] Go down
http://wieallesgeht.blog.hr
Nicole Sawyer

Nicole Sawyer

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:12 pm

Pisalo je u članku, znam kaj sam pročitala.... Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 81477
[Vrh] Go down
Lana

Lana

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:12 pm

Lily Doria Mist je napisao/la:
Aaaawwww, Malfoy. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 888135

Nema nigdje Seamusa Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 81477

Nema ga na slikama, ali pojavljuje se. Smile Barem piše na likovima.
[Vrh] Go down
Lily Doria Mist

Lily Doria Mist

Broj postova : 563
Registration date : 17.08.2008

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 1:23 pm

Ah *pada kamen sa srca* I bolje im je.
[Vrh] Go down
http://wieallesgeht.blog.hr
Beatrice N. Bell

Beatrice N. Bell

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 2:17 pm

Nicole Sawyer je napisao/la:
Pisalo je u članku, znam kaj sam pročitala.... Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 81477

Gdje u članku? U Teenu? Rolling Eyes
[Vrh] Go down
Nicole Sawyer

Nicole Sawyer

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 2:55 pm

Da... I na internetu
[Vrh] Go down
Claire

Claire

Broj postova : 606

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 2:56 pm

Ja mislim da sam isto pročitala da će biti seksa. Na net.hr ili index.hr mislim.
[Vrh] Go down
http://purple-rain.blog.hr
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 3:30 pm

Nancy Hallow Deadhmort je napisao/la:

To se dogodilo u sedmom djelu knjige, a ne šestom. Znam jer sam upravo sam pročitala (ponovno) sedmi dio.
[Vrh] Go down
Edith Wyman

Edith Wyman

Broj postova : 280

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 4:04 pm

Pa i rekla je da govori za 7. dio.
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 4:30 pm

Ups. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 924448
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 8:33 pm

Cijela rasprava se i vodi oko 7. dijela(misli se na taj deo sa Siriusom). Very Happy
[Vrh] Go down
Jake Rawn

Jake Rawn

Broj postova : 127
Registration date : 19.08.2008

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 8:36 pm

ja vise ni neznam hocu li gledati film jer su katastrofa
[Vrh] Go down
Beatrice N. Bell

Beatrice N. Bell

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 8:54 pm

Peti je definitivno bio grozan i ja ga više ne želim u životu pogledati. A što se šestice tiče ići ću ga vjerojatno s prijateljicom gledati. Mi u biti ni ne gledamo nego brbljamo cijelo vrijeme. Ali mislim da se isplati pogledati.
[Vrh] Go down
Lana

Lana

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 8:58 pm

Namarie Raine Caspian je napisao/la:
Peti je definitivno bio grozan i ja ga više ne želim u životu pogledati. A što se šestice tiče ići ću ga vjerojatno s prijateljicom gledati. Mi u biti ni ne gledamo nego brbljamo cijelo vrijeme. Ali mislim da se isplati pogledati.

Ja se uvijek skoncentriram i samo čekam kad će Fred i George iskočiti. Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 421616
[Vrh] Go down
Beatrice N. Bell

Beatrice N. Bell

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Emptyčet kol 21, 2008 9:02 pm

Ošišali su ih u petom, zar ne?
[Vrh] Go down
Sponsored content

PostajNaslov: Re: Harry Potter and the Half Blood Prince Movie   Harry Potter and the Half Blood Prince Movie - Page 2 Empty

[Vrh] Go down

Harry Potter and the Half Blood Prince Movie
[Vrh] 
Stranica 2 / 14.Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next